BEOGRAD – Kompanija Canon je u okviru kampanje pod nazivom Selfieless 
ove godine donirala 1 milion eura za podršku Crvenom krstu, a deo tog 
novca opredeljen je za program „Promocija humanih vrednosti“ kroz koji 
su Crveni krst Srbije i kompanija Canon obezbedili boravak u svom 
odmaralištu u Baošićima za 20 mališana, korisnika narodnih kuhinja i 
humanitarne pomoći iz udaljenih seoskih sredina >>>Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
 - Ambalaža
 - Analize
 - Asocijacije / Udruženja
 - Branding
 - Brendovi / Kompanije
 - BTL
 - Direktni marketing
 - Distribucija
 - Dizajn
 - Dnevna štampa
 - Društvene mreže
 - e-poslovanje
 - Edukacija
 - Festivali
 - Internet
 - Istraživanja
 - Izložbe
 - Jubileji
 - Kampanje
 - Konferencije
 - Literatura
 - Ljudi
 - Lobiranje
 - Lokalni mediji
 - Magazini
 - Marketing
 - Media Buying
 - Mediji
 - Nagrade
 - Najave događaja
 - Nove tehnologije
 - Novinske agencije
 - Oglašavanje
 - Oglašivači
 - Outdoor
 - Popusti i akcije
 - PR
 - Prodaja
 - Promo materijal
 - Radio
 - Region
 - Regulativa
 - Reklame
 - Sajmovi
 - Showrooms
 - Sportski Marketing
 - Srbija
 - Štamparstvo
 - Svet
 - Telefonija
 - TV
 - Vesti
 - Video
 
25 јул, 2017
Kompanija Canon donacijom iz Selfieless kampanje obezbedila odlazak 20 mališana na more
BEOGRAD – Kompanija Canon je u okviru kampanje pod nazivom Selfieless 
ove godine donirala 1 milion eura za podršku Crvenom krstu, a deo tog 
novca opredeljen je za program „Promocija humanih vrednosti“ kroz koji 
su Crveni krst Srbije i kompanija Canon obezbedili boravak u svom 
odmaralištu u Baošićima za 20 mališana, korisnika narodnih kuhinja i 
humanitarne pomoći iz udaljenih seoskih sredina >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
                                      (
                                      Atom
                                      )
                                    
Нема коментара :
Постави коментар