ADVERTISER-SERBIA.COM / Broj sati koje su gledaoci u svetu proveli ispred televizijskih ekrana smanjen je u 2015. godini, naročito među mladima, koji vreme sve više provode koristeći druge uređaje, pokazali su rezultati istraživanja sprovedenog u 88 zemalja, objavljeni na Međunarodnom sajmu medija u Kanu >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
05 април, 2016
Istraživanje: Ljudi sve kraće ispred televizora, internet najveći krivac
ADVERTISER-SERBIA.COM / Broj sati koje su gledaoci u svetu proveli ispred televizijskih ekrana smanjen je u 2015. godini, naročito među mladima, koji vreme sve više provode koristeći druge uređaje, pokazali su rezultati istraživanja sprovedenog u 88 zemalja, objavljeni na Međunarodnom sajmu medija u Kanu >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар