18 јун, 2014

Vreme je za "Brandland"


http://www.advertiser-serbia.com/SearchVesti.aspx?psid=5209ADVERTISER-SERBIA.COM / SARAJEVO - Sarajevo će i ove godine biti mesto okupljanja istaknutih regionalnih i evropskih eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija >>>

(Ključne reči: izvršni direktor Interbranda za Centralnu i Istočnu Evropu Justus Schneider; fudbalski manager i generalni direktor Fordham Sports Image Rights Francisco Lampreia; Iztok Grmek; Mediana Janja Božić Marolt; McDonald's Adi Hadžiarapović; «Studen&Co Holding Nataša Pucar; Digitalna distribucija oglasa Jan Jilek; Atlantic Grupa Kristijan Gregorić; Drap Davor Runje; Nestle Adriatic Ivan Spajić Buturac, Crnogorski Telecom Varvara Lješković; Jasno i Glasno Ana Penović; Media Pool Valerija Prevolšek; Leo Burnett Beograd Anja Radulović; R&S Emir Ferušić; New Moment New Ideas Company/Young & Rubicam Dragan Rujević; eMedia Patch New York Maša Čampara; Golden Drum Borut Odlazek; Lactalis; branding conference; konferenacija; konferencije; digitalni mediji)

Нема коментара :

Постави коментар