26 новембар, 2011

Dodeljene Web Fest .ME 2011 nagrade


Web fest 2011
ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Web Fest .ME 2011, najveći regionalni Internet festival, završen je sinoć dodelom nagrada za najbolje web projekte...



(KLJUČNE REČI: Grand Prix; dodirnime.com; dodirnime.com; blog netokracija.com; pcpractic.rs; novisad.rs; besplatansport.com; dovezi.me; danubeogradu.rs; Mobilna Aplikacija Donesi@Android; Facebook aplikacija top eleven; bug.hr/forum; happynovisad.com; nparkovi.me; Mobilne platforme codeanywhere.net; gibonni.hr; Vizuelni dizajn lalinakapljica.com; naslovi.net/kliping; Bruketa&Žinić; mojedojkesuok.com; Minjina kuhinjica; Dragan Paunović; Uči slobodno; Pouke.org; PopBox.rs; Moja Crvena zvezda; Benchmark računari; KK Sedmica; Fakultet za međunarodnu ekonomiju, finansije i biznis FMEFB Univerzitet Donja Gorica - UDG; internet; veb dizajn; online; marketing; nagrade)
>>>

Нема коментара :

Постави коментар