28 фебруар, 2011

MOJA LISA - Novi portal kompanije ADRIA MEDIA SERBIA

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - ADRIA MEDIA SERBIA predstavlja jedinstveni projekat na našem tržištu. Internet portal WWW.MOJA.LISA.RS objedinjuje najzanimljivije teme iz oblasti kulture stanovanja, opremanja doma, uređenja enterijera i eksterijera, praktičnog baštovanstva i hortikulture...



(KLJUČNE REČI: AMS; magazin Moj stan; magazin Moja lepa bašta; magazin Moj život sa cvećem; Hubert Burda Media; www.mojstan.rs; www.mojalepabasta.rs; www.zivotsacvecem.rs; sajtovi; magazini o kući; magazini o opremanju doma; magazini o uređenju enterijera; magazini o uređenju eksterijera; magazini o baštovanstvu; magazini o hortikulturi; magazini o uređenju prostora; časopisi; štampani mediji)>>>

Нема коментара :

Постави коментар