Nedavno je vodeći medijski sistem u Jugoistočnoj Evropi – DIRECT MEDIA United Solutions, uveo još jednu veoma značajnu uslugu za svoje aktuelne i potencijalne klijente, a reč je o Direct NEURO, odnosno, istraživanju potrošača baziranom na naučnim i tehnološkim dostignućima neuromarketinga i drugih disciplina neuronauke. Na ovu temu razgovarali smo sa Ljubicom Vukčević, Head of Data Analytics & Insights u DIRECT MEDIA United Solutions…Razgovor vodio Nenad Danilović. >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
15 април, 2021
LJUBICA VUKČEVIĆ, DIRECT MEDIA United Solutions: „Direct NEURO nam pruža priliku da razumemo potrošača na jedan sasvim novi i mnogo precizniji način“
Labels:
Agencije
,
Istraživanja
,
Ljudi
,
Marketing
,
Srbija
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар