Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa vodećim ljudima iz advertajzing, medijskih i PR agencija porazgovaramo o postignutim ciljevima u prethodnoj godini, planovima za 2021. godinu, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba realizovati. Ovoga puta čast je pripala Jeleni Fiškuš, Kreativnoj Direktorici i Seanu Poropatu, Kreativnom Direktoru agencije Studio Sonda…Razgovor vodio Nenad Danilović >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
22 децембар, 2020
[POGLED SA VRHA 2020/21] JELENA FIŠKUŠ i SEAN POROPAT, Studio Sonda: „Ako želimo sebi dobro, nećemo pristati na loše raspisane pitch-eve, smanjenje cijena, srozavanje kreativnih procesa“
Labels:
Agencije
,
Ljudi
,
Oglašavanje
,
Region
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар