Avon je više puta menjao svoj izgled i doživeo različite preobražaje tokom svog postojanja, ali moglo bi se reći – nikad do sad promena nije nosila ovako snažnu poruku. U susret svom 135. rođendanu, kroz kampanju “Watch me now” (Gledaj me sada), Avon nas podseća na sve promene u svom razvoju, decenije inovacija i neočekivane aspekte brenda, dokazujući da se lepotom bave na drugačiji način…O novom vizuelnom identitetu, uspesima i dostignućima, kao i o ciljevima brenda, otkriva Nevena Rašić, PR & Advertising supervizor za Adriatik regiju kompanije Avon >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
18 октобар, 2020
NEVENA RAŠIĆ, Avon: „Vreme je da pokažemo da smo moderan i odvažan beauty brend“
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар