Američka kompanija za onlajn trgovinu, Amazon, zadržala je treću godinu zaredom titulu najvrednijeg svetskog brenda na rang listi „Brand Finance Global 500“ za 2020, a kultni italijanski proizvođač luksuznih automobila Ferrari je ostao najsnažniji globalni brend drugu godinu uzastopno >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
29 јануар, 2020
Brand Finance Global 2020: Amazon najvredniji, Ferrari najsnažniji brend na svetu
Američka kompanija za onlajn trgovinu, Amazon, zadržala je treću godinu zaredom titulu najvrednijeg svetskog brenda na rang listi „Brand Finance Global 500“ za 2020, a kultni italijanski proizvođač luksuznih automobila Ferrari je ostao najsnažniji globalni brend drugu godinu uzastopno >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар