Luskuzni španski brend Loewe izvinio se nakon povlačenja dvodelnog kompleta koji je izazvao oštre kritike zbog toga što je podsećao na odeću koju su dobijali logoraši u nacističkim koncentracionim logorima >>>Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
25 новембар, 2019
Španski brend na meti kritika – „za samo 1.000 dolara možeš da izgledaš kao logoraš“
Luskuzni španski brend Loewe izvinio se nakon povlačenja dvodelnog kompleta koji je izazvao oštre kritike zbog toga što je podsećao na odeću koju su dobijali logoraši u nacističkim koncentracionim logorima >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар