Obično ljudi misle da je inovativno i kreativno razmišljanje najveći
neprijatelj obrazaca. I tu greše. Jer, čak i iza najinovativnijih ideja
mogu se prepoznati skriveni obrasci i njihovi kodovi! Upravo te kodove
dešifrovaće polaznici modula Mediji i Brending na Direct Media Akademiji koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu. U tome će im, na specijalnoj radionici Cracking the Codes of Creativity and Innovation, pomoći Ravid Kuperberg, partner i trener iz agencije Mindscapes iz Izraela, koja drži treninge najvećim brendovima i kompanijama na svetu. Kao
specijalni gost akademije, Ravid će publici Festivalskog dana, 30. maja,
održati predavanje pod nazivom Storyteching ili Kako se inovativna tehnologija prenosi u efektno pripovedanje >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар