Vreme je da priznamo da u našoj industriji nikad ništa više neće
biti kao što je bilo. Pričajmo otvoreno i konstruktivno o tome.
Analizirajmo velikog slona u sobi, od surle do repa, i ne ignorišimo
njegovo prisustvo i uticaj na naš posao. Kako da pustimo sve ono čega
smo se čvrsto držali više decenija, a sve da bismo bili dugoročno
uspešni? Ovako Mitja Tuškej, regionalno priznati ekspert u oblasti
brendinga najavljuje svoj modul Brending: Novi brending – Hokus pokus koji će biti održan u okviru Direct Media Akademije od 28. do 30. maja. Ovaj modul je prava stvar za sve koji uveče ležu i ujutro se bude sa brendingom u mislima. Ako su brendovi vaša strast a njihova komunikacija izazov – seriju predavanja Brending modula ne bi trebalo da propustite >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар