Muzička industrija deluje kao spontana sila koja se razvija po nedokučivim pravilima ukusa. Ali, da li je baš tako? Na Direct Media Akademiji, koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, Bojan Musulin, direktor digitalne distribucije IDJDigital, otkriće nam kako je IDJ izgradio jedan od najprepoznatljivijih
medijskih brendova u regionu. Kako se kreira kritična masa publike, kako
se stvara i održava imidž i kako se bira sadržaj – samo su neka od
pitanja na koja će Bojan odgovoriti u okviru modula Mediji >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
Нема коментара :
Постави коментар