Na jubilarnom, 25. Golden Drum festivalu, kampanja #čekiraj za klijenta AVON Srbija je osvojila 2 nagrade: Bronze Drum Adriatic Award (u kategoriji specijalnih nagrada) i Silver Drum (u kategoriji Activation). Razgovarali smo sa predstavnicima agencija Saatchi&Saatchi i Publicis Belgrade, odgovornim za idejno rešenje, Olaf & McAteer i TAQOO kao mrežom na kojoj je rešenje bilo plasirano, povodom kreativnog, inovativnog rešenja koje je kreativnost “potkovalo” rezultatima >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
06 новембар, 2018
Intervju: GOLDEN DRUM pobednici o kampanji #ČEKIRAJ
Na jubilarnom, 25. Golden Drum festivalu, kampanja #čekiraj za klijenta AVON Srbija je osvojila 2 nagrade: Bronze Drum Adriatic Award (u kategoriji specijalnih nagrada) i Silver Drum (u kategoriji Activation). Razgovarali smo sa predstavnicima agencija Saatchi&Saatchi i Publicis Belgrade, odgovornim za idejno rešenje, Olaf & McAteer i TAQOO kao mrežom na kojoj je rešenje bilo plasirano, povodom kreativnog, inovativnog rešenja koje je kreativnost “potkovalo” rezultatima >>>
Labels:
Festivali
,
Nagrade
,
Oglašavanje
,
Srbija
,
Vesti
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар