Istraživačka agencija Zenith prošle je godine prema dotadašnjim
podacima procenila kako će najmanje do 2019. godine televizija kao medij
i dalje biti globalno popularnija od interneta, odnosno da će prosečni
korisnik i dalje više vremena provoditi gledajući TV nego surfujući
webom >>>Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
11 јун, 2018
Od 2019. prosečni korisnik će više vremena provoditi na internetu nego uz TV
Istraživačka agencija Zenith prošle je godine prema dotadašnjim
podacima procenila kako će najmanje do 2019. godine televizija kao medij
i dalje biti globalno popularnija od interneta, odnosno da će prosečni
korisnik i dalje više vremena provoditi gledajući TV nego surfujući
webom >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар