Narednih desetak dana, predstavićemo mišljenja nekih od najznačajnijih
kreativnih direktora advertajzing scene u Srbiji a o fenomenu plagiranja
ili prisvajanja tuđih ideja u reklamnoj industriji, koji spada u jedan
od najvažnijih problema savremenog kapitalističkog sistema, kako zbog
upražnjavanja te prakse, tako i zbog borbe zvaničnih institucija protiv
te pojave. Zaštita ideja u pogledu njihovog autorstva mora se staviti u
prvi plan iz ovog bitnog razloga: DINAMIČAN I NAPREDAN SISTEM PROMOCIJE
BRENDOVA SAVREMENOG SVETA IMA U BUKVALNOM SMISLU SVAKODNEVNU POTREBU ZA
NOVIM I SVEŽIM IDEJAMA…Razgovor vodio Nenad Danilović >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
Нема коментара :
Постави коментар