Deloitte u svom 17. istraživanju „Trendovi u oblasti tehnologija, medija i telekomunikacija“, predviđa krupne korake u upotrebi tehnologije mašinskog učenja u kompanijama, još veću popularnost digitalne pretplate među potrošačima na globalnom nivou, dalju dominaciju pametnog telefona, kao i osam dodatnih trendova >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
10 јануар, 2018
Deloitte: Globalna predviđanja u sektoru tehnologija, medija i telekomunikacija
Deloitte u svom 17. istraživanju „Trendovi u oblasti tehnologija, medija i telekomunikacija“, predviđa krupne korake u upotrebi tehnologije mašinskog učenja u kompanijama, još veću popularnost digitalne pretplate među potrošačima na globalnom nivou, dalju dominaciju pametnog telefona, kao i osam dodatnih trendova >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар