Darko Ivančević, VP Globalnog Brenda Staropramen u kompaniji Molson Kors, je marketing stručnjak u industriji piva. Po njegovom mišljenju danas postoje dva stuba uspešnog marketinga – integrisana marketinška komunikacija i iskustveni marketing. I upravo to je ono što će kao predsednik žirija za Sempler nagrade tražiti među prijavljenim radovima >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
21 новембар, 2017
DARKO IVANČEVIĆ: „Suština je u kreiranju iskustva i povezivanju potrošača“
Darko Ivančević, VP Globalnog Brenda Staropramen u kompaniji Molson Kors, je marketing stručnjak u industriji piva. Po njegovom mišljenju danas postoje dva stuba uspešnog marketinga – integrisana marketinška komunikacija i iskustveni marketing. I upravo to je ono što će kao predsednik žirija za Sempler nagrade tražiti među prijavljenim radovima >>>
Labels:
Agencije
,
Media Buying
,
Nagrade
,
Oglašavanje
,
Region
,
Vesti
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар