Marco Cremona je u svetu advertajzinga 25 godina. Počeo je u agenciji McCann Milan, a zatim je prešao u Leo Burnett. Preselio se u Brazil i radio za Lowe. Kasnije je otišao u Moskvu i radio za McCann a potom i za Young & Rubicam. Marco je postao globalni kreativni direktor Barilla. Nakon toga prelazi u Google Russia na poziciju Creative Lead. Ove godine će učestvovati na Festivalu Golden Drum kao jedan od govornika i tim povodom smo razgovarali s njim…>>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
11 септембар, 2017
MARCO CREMONA, GOOGLE: „Moramo omogućiti da nove tehnologije rade u korist podsticanja novih ideja, a ne da idu svojim putem“
Marco Cremona je u svetu advertajzinga 25 godina. Počeo je u agenciji McCann Milan, a zatim je prešao u Leo Burnett. Preselio se u Brazil i radio za Lowe. Kasnije je otišao u Moskvu i radio za McCann a potom i za Young & Rubicam. Marco je postao globalni kreativni direktor Barilla. Nakon toga prelazi u Google Russia na poziciju Creative Lead. Ove godine će učestvovati na Festivalu Golden Drum kao jedan od govornika i tim povodom smo razgovarali s njim…>>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар