Na svečanoj dodeli nagrada na drugom po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016., kompanija Strauss Adriatic proglašena je za oglašivača godine a Doncafé kampanja „Dobro jutro, džezveri“, koju je kompanija realizovala u saradnji sa agencijom Leo Burnett, osvojila je nagrade u kategorijama pojedinačnih radova – TV i radio >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
28 октобар, 2016
STRAUSS ADRIATIC proglašen za oglašivača godine na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016
Na svečanoj dodeli nagrada na drugom po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016., kompanija Strauss Adriatic proglašena je za oglašivača godine a Doncafé kampanja „Dobro jutro, džezveri“, koju je kompanija realizovala u saradnji sa agencijom Leo Burnett, osvojila je nagrade u kategorijama pojedinačnih radova – TV i radio >>>
Labels:
Brendovi / Kompanije
,
Festivali
,
Nagrade
,
Oglašavanje
,
Oglašivači
,
Srbija
,
Vesti
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар