ADVERTISER-SERBIA.COM / Svi proizvođači duvana bi želeli da razviju proizvod koji će smanjiti rizik od bolesti povezanih sa pušenjem. Philip Morris je unajmio čak 300 naučnika koji trebaju da dokažu da je njihov uređaj upravo to, sveti gral duvanske industrije >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
29 март, 2016
Da li je Philip Morris napravio „sveti gral“ duvanske industrije?
ADVERTISER-SERBIA.COM / Svi proizvođači duvana bi želeli da razviju proizvod koji će smanjiti rizik od bolesti povezanih sa pušenjem. Philip Morris je unajmio čak 300 naučnika koji trebaju da dokažu da je njihov uređaj upravo to, sveti gral duvanske industrije >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар