ADVERTISER-SERBIA.COM
/ U Ustanovi kulture „Parobrod“ u utorak 02.12. biće predstavljena knjiga
„Hacker Maker Teacher Thief; Advertising’s Next Generation“ koja
predstavlja kolaž uzbudljivih priča i
provokatnih tema i kao takva esencijalni je vodič kroz novo doba
oglašavanja, marketinga i
komunikacija >>>
(Ključne reči: Jana Savić Rastovac kreativni
direktorica agencije McCann Beograd; Vladimir Ćosić; Boris Miljković
kreativni direktor RTS; Zoran
Ćirjaković novinar i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije;
Veljko Golubović kreativni direktor Saatchi and Saatchi Beograd; Hana
Adović osnivač i direktorka Suga.Suga; Anders Gustafsson TBWA\Media Arts
Lab; Anders Sjostedt Hyper Island; Patrick Collister Google Zoo NACE;
Erkki Izarra Portfolio Marketability & Propositions Microsoft; Laura
Jordan Bambach Mr President / President D&AD; Marc Lewis School of
Communication Arts; literatura; marketing; reklamiranje; advertising;
advertajzing; oglašavanje; kultura; inovacije; kreativnost)
Нема коментара :
Постави коментар