05 децембар, 2014

Novo izdanje: “Hacker, Maker, Teacher, Thief: Advertising’s Next Generation”


http://www.advertiser-serbia.com/SearchVesti.aspx?psid=5804ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Prekjuče u “Parobrodu” predstavljena knjiga koja je pogled na savremeni advertajzing od strane najpoznatijih svetskih kreativaca >>>

(Ključne reči: Srđan Šaper osnivač I&F McCann Grupe; Jana Savić Rastovac kreativni direktorica agencije McCann Beograd; Vladimir Ćosić; Boris Miljković kreativni direktor RTS; Zoran Ćirjaković novinar i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije; Veljko Golubović kreativni direktor Saatchi and Saatchi Beograd; Hana Adović osnivač i direktorka Suga.Suga; Anders Gustafsson TBWA\Media Arts Lab; Anders Sjostedt Hyper Island; Patrick Collister Google Zoo NACE; Erkki Izarra Portfolio Marketability & Propositions Microsoft; Laura Jordan Bambach Mr President / President D&AD; Marc Lewis School of Communication Arts; literatura; marketing; reklamiranje; advertising; advertajzing; oglašavanje; kultura; inovacije; kreativnost)

Нема коментара :

Постави коментар