ADVERTISER-SERBIA.COM
/ BEOGRAD - Prekjuče u “Parobrodu” predstavljena knjiga koja je pogled na
savremeni advertajzing od strane najpoznatijih svetskih kreativaca >>>
(Ključne reči: Srđan Šaper osnivač I&F McCann
Grupe; Jana Savić Rastovac kreativni direktorica agencije McCann
Beograd; Vladimir Ćosić; Boris Miljković kreativni direktor RTS; Zoran
Ćirjaković novinar i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije;
Veljko Golubović kreativni direktor Saatchi and Saatchi Beograd; Hana
Adović osnivač i direktorka Suga.Suga; Anders Gustafsson TBWA\Media Arts
Lab; Anders Sjostedt Hyper Island; Patrick Collister Google Zoo NACE;
Erkki Izarra Portfolio Marketability & Propositions Microsoft; Laura
Jordan Bambach Mr President / President D&AD; Marc Lewis School of
Communication Arts; literatura; marketing; reklamiranje; advertising;
advertajzing; oglašavanje; kultura; inovacije; kreativnost)
Нема коментара :
Постави коментар