04 децембар, 2014

„Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“, nova kampanja agencije McCann Beograd


http://www.advertiser-serbia.com/SearchVesti.aspx?psid=5798ADVERTISER-SERBIA.COM / Agencija McCann Beograd je u saradnji sa portalom Poslovi.infostud.com osmislila kampanju „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“, namenjenu prevashodno onima koji već imaju posao, ali razmišljaju o promeni radnog mesta >>>

(Ključne reči: Srđan Šaper osnivač I&F McCann Grupe; Olivera Perković generalna direktorka agencije; Tatjana Vidaković; Igor Brakus; Vladimir Simić; Marko Dražić; Nenad Milosavljević; Miroslav Vujović; Viktor Marković; Kristina Jovanović dizajnerka; Nemanja Stanković kopirajter; Tweet-Up; oglašavanje; advertising; advertajzing; marketinške kampanje; agencija; marketing; tržišne komunikacije; reklamiranje; kampanje)

Нема коментара :

Постави коментар