ADVERTISER-SERBIA.COM
/ U Ustanovi kulture „Parobrod“ u utorak 02.12. biće predstavljena knjiga
„Hacker Maker Teacher Thief; Advertising’s Next Generation“ koja
predstavlja kolaž uzbudljivih priča i
provokatnih tema i kao takva esencijalni je vodič kroz novo doba
oglašavanja, marketinga i
komunikacija >>>
(Ključne reči: Jana Savić Rastovac kreativni
direktorica agencije McCann Beograd; Vladimir Ćosić; Boris Miljković
kreativni direktor RTS; Zoran
Ćirjaković novinar i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije;
Veljko Golubović kreativni direktor Saatchi and Saatchi Beograd; Hana
Adović osnivač i direktorka Suga.Suga; Anders Gustafsson TBWA\Media Arts
Lab; Anders Sjostedt Hyper Island; Patrick Collister Google Zoo NACE;
Erkki Izarra Portfolio Marketability & Propositions Microsoft; Laura
Jordan Bambach Mr President / President D&AD; Marc Lewis School of
Communication Arts; literatura; marketing; reklamiranje; advertising;
advertajzing; oglašavanje; kultura; inovacije; kreativnost)
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
02 децембар, 2014
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар