04 децембар, 2013

Završena četvrta konferencija o društveno odgovornom poslovanju


http://www.advertiser-serbia.com/SearchBrendoviKompanije.aspx?psid=4554ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Društveno odgovorno poslovanje, kao i saradnja između kompanija, države i civilnog sektora, imaju značajan uticaj na kvalitet života građana, na tok evropskih integracija, konkuretnost Srbije i njene radne snage, ali i na smanjenje siromaštva i povećanje zaposlenosti >>>

(Ključne reči: Suzan Fric USAID; Silija Mur CSR Europe; Frederik Kuen predsednik Foruma poslovnih lidera Srbije; Frejk Janmat; Srđan Bogosavljević Ipsos Strategic Marketing; Andreas Graf Vip mobile; Tomas Serkovič Foretica; Dragana Stevanović Kolaković; Sergej Trifunović glumac; Mia Vukojević Trag Fondacija; Viktor Mirčevski Konekt; Žarko Šunderić; Smart Kolektiv; konferencije; Sajam partnerstva; kompanije; Coca-Cola Hellenic; Societe Generale; Titan cementara Kosjerić; Holcim; filantropija; društvena odgovornost)

Нема коментара :

Постави коментар