ADVERTISER-SERBIA.COM / LJUBLJANA - Devetočlani međunarodni žiri takmičenja Sempler, odabrao je 23 najbolje medijske strategije od ukupno 75 prijavljenih radova iz čitavog regiona >>>
(Ključne reči: direktorica Media Pool Valerija
Prevolšek; regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal
Media Beograd; direktorka za brending i medije Tele2 Croatia Silvana
Ban; kreativni direktor makreting Bruketa & Žinić OM Davor Bruketa;
specialista za medijsko planiranje i zakup OMD Media Beograd Saša
Đurđević; direktorka Pristop Media Barbara Modic; direktor digitalne
medijske agencije Initiative Fastbridge Srbija Bojan Rendulić; vođa
strateškog marketinga i razvoja Mlekarna Celeia Darja Teržan; partner i
direktor Sonce.net Zoran Leban Trojar; direktor marketinške agencije
Fabrika BiH Senad Zaimović; konferencije; advertising; tržišne
komunikacije; semplbrending; advertajzing; mediji; oglašivači)
Нема коментара :
Постави коментар