25 новембар, 2013

SEMPL: Odabrane najbolje medijske strategije u regionu


http://www.advertiser-serbia.com/SearchVesti.aspx?psid=4523ADVERTISER-SERBIA.COM / LJUBLJANA - Devetočlani međunarodni žiri takmičenja Sempler, odabrao je 23 najbolje medijske strategije od ukupno 75 prijavljenih radova iz čitavog regiona >>>

(Ključne reči: direktorica Media Pool Valerija Prevolšek; regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal Media Beograd; direktorka za brending i medije Tele2 Croatia Silvana Ban; kreativni direktor makreting Bruketa & Žinić OM Davor Bruketa; specialista za medijsko planiranje i zakup OMD Media Beograd Saša Đurđević; direktorka Pristop Media Barbara Modic; direktor digitalne medijske agencije Initiative Fastbridge Srbija Bojan Rendulić; vođa strateškog marketinga i razvoja Mlekarna Celeia Darja Teržan; partner i direktor Sonce.net Zoran Leban Trojar; direktor marketinške agencije Fabrika BiH Senad Zaimović; konferencije; advertising; tržišne komunikacije; semplbrending; advertajzing; mediji; oglašivači)

Нема коментара :

Постави коментар