02 јул, 2013

Izabrani novi organi IAA Srbija


ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Redovna izborna skupština IAA Srbija održana je u petak, 28. juna na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu >>>

(Ključne reči: direktor marketinga Grand Casino Miloš Simić; Kosanče Dimitrijević Alma Quattro; Marijana Agić Molnar GfK; Darko Broćić Nielsen Audience Measuerement; Milan Slavinski Nadji.info; Vanda Kučera McCann Grupa; Nevena Vasojević Spark/Multikom; Slobodan Srećković Apatinska pivara; Jovan Stojanović Direct Media; Maja Kolar Banca Intesa; Sanda Parezanović Coca-Cola Hellenic; Prof. Goran Peković Fakultet dramskih umetnosti Beograd; Nebojša Babić Orange Studio; International Advertising Association Serbia; marketing; advertajzing; oglašavanje; reklamiranje; udruženja; asocijacije; asocijacija)

Нема коментара :

Постави коментар