19 јун, 2012

Facebook će nas pratiti oglasima

Najveća svetska društvena mreža radi na razvoju oglašavanja za mobilne uređaje koje će biti zasnovano na vašoj lokaciji.

 Novi način oglašavanja je već je nekoliko meseci u fazi testiranja, piše Bloomberg. Facebook očito računa na njega kako bi uhvatio priključak u brzorastućem tržištu mobilnog oglašavanja.

Očekuje se da će samo vrednost tog tržišta u Sjedinjenim Državama tokom ove godine porasti za 80 posto, na 2,61 milijardi dolara. Polovinu za sada drži Google.

Cilj je oglasima pronaći ljude u trenutku kad su najbliži donošenju odluke o kupovini. U aplikacijama koje prate lokaciju korisnika vidi se ogroman potencijal, između ostalog i zato što mogu ih mogu direktno navesti do proizvoda ili usluge u blizini.

Trenutno, mobilno oglašavanje pojavljuje se u obliku priča u News Feedu, zajedno s postovima korisnikovih kontakata. Oglasi se pojavljuju i na prenosnim uređajima i na desktop računarima. Uz to, Facebook već omogućava isporuku oglasa na osnovu poštanskog broja, što mu je donelo nevolje s regulatornim telima zaduženim za privatnost podataka.

Facebook je deo onog što sprema već pokazao ključnim klijentima tokom aprila ove godine. Zanimanje za oglase namenjene isključivo mobilnim uređajima bilo je, navodno, značajno. Kada ćemo videti prve takve oglase, nije objavljeno.

Нема коментара :

Постави коментар