20 април, 2012

Istraživanje: mediji u funkciji stranaka i vlasti


Izbori u Srbiji 2012
ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Mediji su u tekućoj izbornoj kampanji dominantno u funkciji promocije stranaka, zbog čega ne obavljaju na adekvatan način svoju osnovnu društvenu ulogu kontrolora...


(KLJUČNE REČI: Predsednica Udruženja novinara Srbije Ljiljana Smajlović; Predsednica Udruženja novinara Srbije Ljiljana Smajlović; Glavni analitičar Biroa za društvena istraživanja Zoran Gavrilović; USAID; IREX; OEBS; RTS; B92; Pink; Prva; Studio B; TV Vojvodina; dnevni listovi Politika; Blic; Večernje novosti; Danas; Pravda; on-lajn izdanja B92; Pres; Kurir; Mondo; nacionalne televizijske stanice; TV; oglašavanje; reklamiranje; oglasne poruke; politički marketing; media research; istraživanja medija)>>>

Нема коментара :

Постави коментар