12 децембар, 2011

Neiskorišćeni medijski i komercijalni prihodi u sportu

Neiskorišćeni medijski i komercijalni prihodi u sportu
ADVERTISER-SERBIA.COM / Sport poseduje izuzetan potencijal i zbog toga je svim društveno relevantnim činiocima važno da se što dublje povežu sa klubovima i savezima, zaključak je učesnika konferencije „Medijski i komercijalni izvori prihoda“...


(KLJUČNE REČI: međunarodni sajam Ekonomija sporta; Danas Conference Center; direktor marketinga kompanije Telekom Srbija Jelena Stojanović; izvršni direktor Nielsen Audience Measurement Darko Broćić; AGB Nilsen; generalni sekretar Fudbalskog saveza Srbije Zoran Laković; direktor Turističke organizacije Beograda Dejan Veselinov; izvršni direktor Faktor plus Vladimir Pejić; direktor Lajv ETV produkcije Radomir Marković; sponzori; brendovi; brands;
rejtinge gledanosti; istraživanje tržišta; media research; televizija Arena sport; web televizija; TV; internet; mediji)
>>>

Нема коментара :

Постави коментар