Nevladina organizacija Transparentnost Srbija (TS) saopštila je da je u izbornoj kampanji pred izbore koji su održani 21. juna Koalicija „Aleksandar Vučić – za našu decu“ potrošila 686 miliona dinara (oko 5,8 miliona evra), kao i da je ta sredstva sa 467 miliona pokrila iz javnih izvora i 219 miliona od „sopstvenih sredstava“, odnosno sa računa za finansiranje redovnog rada stranke >>>
BEOGRAD – U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara donirala je Upravi saobraćajne policije 50 000 usnika za alkometre doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju
Prema pisanju Wall Street Journal-a, Kina je uvela nova pravila koja znatno pooštravaju uslove kada je u pitanju izvoz AI tehnologija što se direktno tiče i TikTok aplikacije>>>
Poslednji tvit objavljen na Twitter profilu Čedvika Bosmana (Chadwick Boseman) sada je najpopularnija objava u istoriji Twitter-a, saopšteno je iz ove kompanije>>>
Pravo na korišćenje žiga „Čuvarkuća“, u okviru projekta Privredne komore Srbije (PKS) „Stvarano u Srbiji“, kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, dobilo je 75 proizvoda>>>
Nectarovi brendovi Family, Life, Tomatello, napravljeni u Srbiji od domaćih jabuka, breskve, domaćeg paradajza, od ariljske maline i oblačinske višnje, sortama sa zaštićenim geo poreklom, proglašeni su za “čuvarkuće” i među prvima u Srbiji će nositi žig koji dodeljuje Privredna komora Srbije kvalitetnim domaćim proizvodima u okviru akcije “Stvarano u Srbiji”>>>
Prema pisanju internet stranice Coywolf i Jonu Henshawu osnivaču navedene stranice, izgleda kao da će se Apple uključiti na tržište internet pretraživača gde bi konkurisao velikim pretraživačima kao što su Google Search i Microsoft-ov Bing>>>
Kompanija Facebook je podnela tužbu protiv vlasnika servisa Nakrutka, koji koristi botove i automatizaciju za prodaju lažnih lajkova, komentara i pratilaca na Instagramu>>>
Online konferencija “DIGITAL EXPERIENCE” posvećena digitalnoj transformaciji bankarskog poslovanja i sektora osiguranja održana je u Beogradu, svi zainteresovni konferenciju su mogli da prate putem live stream-a na Youtube kanalu Color Media Communications>>>
Odgovornim poslovanjem i strateškim pristupom temama koje su važne za društvo, kompanija Delez Srbija je i u prethodnoj godini postigla značajne rezultate uz brojne inicijative u oblasti održivog poslovanja – od projekata u oblasti zaštite životne sredine, preko podrške lokalnoj zajednici i donacija hrane, do upravljanja zdravijim asortimanom i akcijama koje su dovele do podizanja svesti kod kupaca o važnosti zdravije i izbalansirane ishrane>>>
Tokom pandemije COVID-19, kompanije su preusmerile gotovo polovinu marketinških budžeta (46%) prema društvenim medijima i mobile oglašavanju, pokazuje najnovija studija kompanije Deloitte>>>