Srpska asocijacija menadžera pokrenula je nov format online dijaloga i razgovora pod nazivom „Ask an expert“ u okviru kojeg stručnjaci, članovi SAMa, koji imaju sveobuhvatno znanje iz svojih oblasti, visoke profesionalne kvalifikacije i višegodišnje praktično iskustvo odgovaraju na neke od trenutno najaktuelnijih tema>>>
Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji McCann Zagrebi projektu „Zdravoljupci“ za Konzum…Priredila Snežana Milić>>>
YouTube, video servis u vlasništvu Google-a, u utorak je objavio kako će u Sjedinjenim Državama, u pokušaju borbe protiv dezinformacija na toj platformi u vreme korona virusa, krenuti s prikazivanjem tekstova i linkova trećih strana s proverenim činjenicama>>>
Koje su razlike između empatijskog i analitičkog mozga i kako one utiču na korisničko iskustvo u doba korone? Koliko je psihologija važna za marketing komunikacije?>>>
U želji da pomogne medicinskom osoblju u borbi protiv korona virusa, SBB fondacija, deo United Grupe, je donirala 600 litara medicinskog alkohola Kliničkom centru Kragujevac>>>
BEOGRAD – Regionalna agencija za marketinško savetovanje i istraživanje tržišta Valicon, u okviru studije koja prati reakciju stanovništva Srbije i regiona na širenje epidemije virusa korona, sprovela je treću po redu anketu krajem aprila>>>
Fudbalski klub Barselona se teško nosi s posledicama pandemije korona virusa, a da bi nadomestili deo novca odlučili su da promene ime svog stadiona Nou Camp imenom nekog sponzora koji bi u zamenu uplatio novac>>>
Šta su korisnici u Srbiji i Hrvatskoj najviše pretraživali na internetu u prethodnom periodu? Koliko je promenjeno ponašanje potrošača u Kini, Italiji, Španiji, zemljama koje su naviše pogođene korona virusom? Šta možemo da naučimo iz njihovog iskustva? Šta u uslovima „kućne ekonomije“ brendovi mogu da urade?>>>
Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Futura DDBi projektu „Milk books“ za Spar Slovenija…Priredila Snežana Milić>>>
Udruženje za zaštitu ustavnosti i zakonitosti najavilo je predaju peticije sa 60.000 potpisa građana za zabranu rijaliti programa u toku vanrednog stanja>>>
Niko ne zna kada će se, niti kako će se svetska kriza prouzrokovana virusom Covid-19 završiti. Još manje znamo kako će naši životi, dnevne rutine i navike menjati, a uveliko se menjaju. Ljudi iza globalno uticajnih brendova su uplašeni isto kao i mi. U takvoj situaciji teško je povući potez koji će jednom brendu održati vrednost na tržištu>>>
Čim se stvore uslovi počinje snimanje drugog dela filma „Južni vetar“, a potom i druge sezone serije, a kako piše portal „FILM I TV“, Netflix je zainteresovan da otkupi prava za popularno srpsko ostvarenje>>>
Kompanija Google je u četvrtak najavila da će svi oglašivači na njenoj internet platformi počevši od ovog leta morati da prođu postupak verifikacije pre nogo što kupe oglasni prostor kako bi taj deo svog poslovanja učinila transparentnijim>>>
Ovo je kriza koja se ne propušta: brendovi imaju šansu veka. Možda neće odmah doći do promene ekonomskog modela, ali je krah postojećeg konzumerističkog dugoročno evidentan>>>
Članovi Saveta REM-a Slobodan Cvejić i Judita Popović saopštili su danas da je „stanje u medijima u Srbiji veoma loše i da će biti teško prevazići podelu na ‘naše’ i ‘njihove’ medije“ ali da „ulažu napor da se ovo stanje poboljša“>>>
BEOGRAD – Imajući u vidu povećanu opterećenost i iskazanu hitnu potrebu porodilišta bolnice Dragiša Mišović, u kojoj se leče i porađaju trudnice sa dijagnozom Covida19, Komercijalna banka je, u saradnji sa Fondom B92, obezbedila nabavku inkubatora za ovu bolnicu>>>
ZAGREB – U Hrvatsku je ove nedelje stigao još jedan gigant za striming muzike – Apple Music. Od najvećih svetskih platformi za takvo slušanje muzike sada su dostupne gotovo sve, osim velikog Spotify-ja>>>
WeCann Live Panel donosi razgovore uživo sa predstavnicima advertajzing industrije. Domaćini WeCann Live Panela su agencije I&F Grupe, koje će podeliti svoj pogled na trendove i teme koje privlače pažnju naše industrije>>>
Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Agencija 101 i projektu „Winning Service“ za Petrol…Priredila Snežana Milić>>>
Nemačko nacionalno udruženje u Ecommerce Europe, bevh, objavilo je saopštenje za javnost u kojem otkriva da je u martu 2020. godine ukupni promet e-trgovine opao za gotovo 20 posto u odnosu na isti period prethodne godine>>>
Američka platforma Netflix, jedan od najpopularnijih svetskih striming servisa, zabeležio je rekordan rast i povećanje broja pretplatnika u prvom kvartalu ove godine>>>
WeCann Live Panel donosi razgovore uživo sa predstavnicima advertajzing industrije. Domaćini WeCann Live Panela su agencije I&F Grupe, koje će podeliti svoj pogled na trendove i teme koje privlače pažnju naše industrije>>>
Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Futura DDB i projektu „The live living room concert“ za Mömax...Priredila Snežana Milić>>>
PRAG – Džin Dajtč (Gene Deitch), dobitnik Oskara za animaciju, producent i ilustrator nekih od kultnih crtanih filmova poput Toma i Džerija i Popaja, preminuo je u 96. godini u svom stanu u Pragu>>>
Australijski ministar finansija Josh Frydenberg najavio je u ponedeljak da će vladino regulatorno telo, odnosno australijska komisija za tržišnu konkurenciju i potrošače (ACCC), predstaviti obavezan kodeks ponašanja do jula usmeren prema internet platformama>>>
U trenutku krize možda jedna od najvažnijih stvari je empatičan odnos prema potrošačima i zajednici, bez obzira na to koji brend je u pitanju i kojoj industriji pripada. Nesmotreni potezi u ovakvim vremenima nose veliki rizik za etiketiranje brenda kao nekog ko misli samo na profit>>>
Kao u svim ostalim sferama poslovnog života i svet oglašavanja doživljava tektonske promene, koje će još više doći do izražaja nakon što pobedimo Covid-19>>>
Kod kuće smo i nemamo mnogo izbora. Svima nam se sve u jednom danu promenilo – naše rutine, rituali, obaveze i svakodnevica. Korona je postala jedina tema i izbrisala je sve granice između privatnog, porodičnog i poslovnog>>>
Kompanija Delez Srbija je u saradnji sa agencijama McCann Beograd i Drive razvila jednostavan mehanizam podrške našim najstarijim komšijama tokom pandemije Covid-19>>>