Američka privredna komora izabrala je novo rukovodstvo, a za predsednika tog udruženja kompanija imenovan je predsednik Izvršnog odbora Rajfajzen banke Zoran Petrović>>>
Prateći razvijanje i potrebe ozbiljnog regionalnog tržišta, agencija Pioniri je 20. februara zvanično otvorila u Ljubljani treću po redu regionalnu kancelariju, u Ljubljani>>>
Vanja Panajotova (Vanya Panayotova) je imenovana za novu generalnu direktoricu L’Oréal-a za tržišta Adria-Balkan regiona, uključujući i Srbiju. Ona će početkom marta zameniti Brigite Štreler (Brigitte Streller), koja će preuzeti nove dužnosti u L’Oréal Grupi nakon 15 godina uspešnog rukovođenja ovim regionom>>>
BEOGRAD – Atlantic Grupa je u 2019 ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 724,2 milona evra, što u odnosu na godinu ranije predstavlja rast od 3,4 odsto>>>
Narodna banka Srbije omogućila je od danas građanima instant plaćanja robe i usluga na prodajnim mestima trgovca obeleženim oznakom „IPS“ (Instant plaćanja Srbija) putem skeniranja QR koda, odabirom opcije „IPS pokaži“ ili „IPS skeniraj“>>>
Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Represent Communicationsi projektu koji je realizovan za Philips...Priredila Snežana Milić>>>
BEOGRAD – Nectar grupa, lider na tržištu voćnih sokova u regionu, predstavila je prvi regonalni izveštaj o održivom poslovanju i između ostalog najavila ulaganja od 7 miliona evra u proizvodnju „zelene energije“ i uvođenje nove ambalaže biljnog porekla u svom strateškom opredeljenju da održivo posluje>>>
Potrošači u Srbiji se, prema podacima Ministarstva poljoprivrede, najviše žale na miris, boju i ukus hrane, zatim na istek rokova hrane u prodaji ili nedostatak deklaracije na izloženoj hrani>>>
Takmičenje koje mladim hrvatskim kreativcima nudi priliku da postanu najbolji u Hrvatskoj, a potom i najbolji na svetu, ove godine 2. aprila na Danima komunikacija predstavlja Young Lions School, uz profesore kakve ste oduvek želeli >>>
BAD VILBEL – STADA postaje ključni igrač u segmentu zdravstvenih proizvoda široke potrošnje zahvaljujući akviziciji 15 poznatih brendova kompanije GSK>>>
MADRID – Španski ministar za potrošnju Alberto Garzón predstavio je plan za zaustavljanje reklamiranja kladionica i kockarnica, čime vlada namerava da stane na put porastu zavisnosti od igara na sreći u Španiji>>>
Razgovarali smo sa liderima najznačajnijih komunikacijskih Udruženja. Ovoga puta čast je pripala Mojci Briščik, Izvršnoj Direktorici Slovenačke oglašivačke komore (SOZ), da našim čitaocima prenese svoje poglede i razmišljanja o postignućima svog Udruženja u 2019, kao i planovima za 2020…Razgovor vodila Snežana Milić >>>
BEOGRAD – Globalni brend Spaces, koji nudi ekskluzivne poslovne prostore, nastao je u Amsterdamu 2008.godine, a nakon Beča, Bukurešta i Zagreba, nastavlja ekspanziju u regionu otvaranjem svog prvog multifunkcionalnog centra u Srbiji>>>
Kreiran od strane agencije Publicis Italy, oglas sa optičkom iluzijom sadrži zakrivljenu varijantu logotipa kompanije zajedno sa oznakom „Feel It“ u širini grla boce>>>
Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agencijama McCann Sarajevo i UM Sarajevo i projektu „Ko ima duži Europom kruži“ za Carlsberg BiH…Priredila Snežana Milić>>>
Kompanija United Media će u petak, 28. februara, lansirati portal nova.rs koji će čitaocima na jednom mestu pružiti najnovije informacije iz svih oblasti: politike, društva, ekonomije, hronike, kulture, sporta, sveta zabave, nauke, tehnologije…>>>