McCann Worldgroup u Evropi proglašen je EMEA regionalnom agencijskom mrežom godine (Evropa, Srednji Istok i Afrika) na Cannes Lions festivalu, što je potvrda najuspešnije godine ove mreže u ovom regionu>>>
BEOGRAD – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije koje u ovoj godini baštini respektabilnih 59 godina postojanja, objavilo je Konkurs za tradicionalna godišnja Priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima>>>
Inovativnost Dana komunikacija prepoznata je u jakoj kategoriji Best Longstanding Association Event, čime se HURA-in i IAB-ov festival plasirao među finaliste koji će ishod takmičenja saznati u oktobru>>>
U okviru akcije za opremanje porodilišta u Srbiji „Zajedno za bebe“, koju su pokrenuli Komercijalna banka i Fond B92, porodilištu Opšte bolnice u Ćupriji donirana je oprema u vrednosti od 2,1 milion dinara, koju čine: porođajni sto, gasni analizator, transkutani bilirubinometar i vakuum ekstraktor sa hirurškim aspiratorom>>>
Google je odlučio da ne plaća izdavačima u Francuskoj za objavljivanje njihovih vesti nakon što je Evropski parlament usvojio Direktivu o autorskim pravima na predlog Evropske komisije, Francuska je prva primenila tu direktivu u svoje nacionalno zakonodavstvo i ona stupa na snagu od početka oktobra iako je državama članicama Evropske unije ostavljeno dve godine za njenu primenu>>>
Zaposleni DIRECT MEDIA United Solutions u Podgorici priključili su se obeležavanju Međunarodnog dana čišćenja obala koji je bio održan u subotu 21. septembra u Crnoj Gori>>>
Najznačajnija OOH kompanija u Srbiji, Alma Quattro, u godini kada obeležava jubilej 25 godina uspešnog rada, napravila je seriju članaka o razvoju outdoor oglašavanja na teritoriji Srbije. U narednih nekoliko sedmica, ovi članci biće objavljivani i u našem izdanju>>>