Narednih desetak dana, predstavićemo mišljenja nekih od najznačajnijih
kreativnih direktora advertajzing scene u Srbiji a o fenomenu plagiranja
ili prisvajanja tuđih ideja u reklamnoj industriji, koji spada u jedan
od najvažnijih problema savremenog kapitalističkog sistema, kako zbog
upražnjavanja te prakse, tako i zbog borbe zvaničnih institucija protiv
te pojave. Zaštita ideja u pogledu njihovog autorstva mora se staviti u
prvi plan iz ovog bitnog razloga: DINAMIČAN I NAPREDAN SISTEM PROMOCIJE
BRENDOVA SAVREMENOG SVETA IMA U BUKVALNOM SMISLU SVAKODNEVNU POTREBU ZA
NOVIM I SVEŽIM IDEJAMA…Razgovor vodio Nenad Danilović>>>
U utorak, 27. februara 2018. godine, u Svečanoj sali Skupštine Beograda,
dodeljena su priznanja „Moj izbor“ za najbolje domaće proizvode i
brendove po mišljenju potrošača>>>
Nakon nedavnog nastupa na jednom od najvećih svetskih sajmova hrane i
pića Gulfood u Dubaiju, kompanija Frikom prezentovaće svoje proizvode i
na predstojećim međunarodnim sajmovima hrane i pića u Atini i Amsterdamu>>>
Jubilarni XXV Kopaonik biznis forum okupiće rekordan broj učesnika i
panelista, najvažnijih činilaca u društvu od čijih odluka zavisi
sveukupni poslovni ambijent>>>