Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa
vodećim ljudima iz advertajzing, medijskih i PR agencija u Srbiji
porazgovaramo o postignutim ciljevima u prethodnoj godini, planovima za
2018. godinu, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba
realizovati…Ovaj serijski intervju će biti objavljivan u segmentima
tokom narednih dana…Razgovor vodio Nenad Danilović>>>
Razgovarali smo sa direktorima iz medijskih agencija o uspesima u 2017, o
uticaju opštih tržišnih uslova na trgovinu medijskim prostorom,
očekivanjima za 2018…Razgovor vodio Nenad Danilović>>>
Razgovarali smo sa direktorima iz medijskih agencija o uspesima u 2017, o
uticaju opštih tržišnih uslova na trgovinu medijskim prostorom,
očekivanjima za 2018…Razgovor vodio Nenad Danilović>>>
Kreativni direktori su heart&soul svih dobro utemeljenih
advertajzing agencija…Pročitajte šta ta „srca“, u srpskim oglasnim i
marketing agencijama, misle o: kreativnim postignućima reklamne
industrije u Srbiji, regionu i svetu, i drugim pitanjima…Razgovor vodio
Nenad Danilović>>>