Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24.
novembra u hotelu GH Bernardin u Portorožu, već 19. godinu zaredom,
okupiće na jednom mestu rukovodioce marketinga i marketinške
komunikacije, brend menadžere, prodavce oglasnog prostora u medijima,
medijske planere i stratege, advertajzing kreativce i sve one koji utiru
put medijskim trendovima i uspešno ih implementiraju>>>
Rezultati HURA-inog Media AdEx-a za proteklu godinu potvrđuju dobru
poslovnu klimu u industriji, a najveći pojedinačni porast još uvek
beleži internet oglašavanje>>>
Google je udružio snage sa kompanijom North Kingdom koja se bavi
dizajnom digitalnog iskustva, kako bi stvorili Interland – besplatnu,
interaktivnu igru namenjenu deci>>>
Uprava Twitter-a počela je da testira uslugu pretplate koja će
korisnicima za 99 dolara mesečno omogućiti agresivnije promocije i
prikazivanje tvitova i kod onih koji ne prate tog korisnika, objavili su
iz kompanije >>>