ADVERTISER-SERBIA.COM / Povod za razgovor sa Biljanom Kolaković, regionalnom direktoricom medijske agencije UM (Universal Media), jesu značajna svetska priznanja za Najuspešniju globalnu medijsku agencijsku mrežu godine, koja je svetska agencijska mreža UM dobila od dva najprestižnija magazina u svetu iz oblasti oglašavanja i kreativnosti – AdAge-a i AdWeek-a…Razgovor vodio Nenad Danilović >>>
Pretraga sadržaja po kategorijama
- Agencije
- Ambalaža
- Analize
- Asocijacije / Udruženja
- Branding
- Brendovi / Kompanije
- BTL
- Direktni marketing
- Distribucija
- Dizajn
- Dnevna štampa
- Društvene mreže
- e-poslovanje
- Edukacija
- Festivali
- Internet
- Istraživanja
- Izložbe
- Jubileji
- Kampanje
- Konferencije
- Literatura
- Ljudi
- Lobiranje
- Lokalni mediji
- Magazini
- Marketing
- Media Buying
- Mediji
- Nagrade
- Najave događaja
- Nove tehnologije
- Novinske agencije
- Oglašavanje
- Oglašivači
- Outdoor
- Popusti i akcije
- PR
- Prodaja
- Promo materijal
- Radio
- Region
- Regulativa
- Reklame
- Sajmovi
- Showrooms
- Sportski Marketing
- Srbija
- Štamparstvo
- Svet
- Telefonija
- TV
- Vesti
- Video
21 март, 2016
BILJANA KOLAKOVIĆ: „U vreme izobilja medija, dobra medijska agencija mora da zna kako da brend učini primećenim, da se o njemu priča, i – da se voli!“
ADVERTISER-SERBIA.COM / Povod za razgovor sa Biljanom Kolaković, regionalnom direktoricom medijske agencije UM (Universal Media), jesu značajna svetska priznanja za Najuspešniju globalnu medijsku agencijsku mrežu godine, koja je svetska agencijska mreža UM dobila od dva najprestižnija magazina u svetu iz oblasti oglašavanja i kreativnosti – AdAge-a i AdWeek-a…Razgovor vodio Nenad Danilović >>>
Пријавите се на:
Објављивање коментара
(
Atom
)
Нема коментара :
Постави коментар